5 lutego 2015

0. Żegnaj na zawsze...



Nie powinnam, ale inaczej nie potrafię.
Wiem, że źle robię, ale to jest silniejsze ode mnie.
Zabieram ze sobą cząstkę ciebie.
Proszę nie szukaj mnie.
Nie szukaj naszego jeszcze nienarodzonego dziecka.
Nie martw się o nas, dam sobie radę bez ciebie.
Przysięgam ci, że jeśli będzie to chłopczyk będzie miał twoje imię.
To jest koniec naszego związku.
Koniec wszystkiego.
Wszystkiego co nas łączyło.
Będę o tobie pamiętać.
Żegnaj na zawsze...
Twoja P.

*

Zostawiła mnie. Zostawiła. Dlaczego? Wszystko było w porządku. Żadnej kłótni. Niczego co mogło doprowadzić do tego co się stało. Może ma kogoś innego, może to wszystko co się stało jest dla niej zbyt trudne. Mam tysiące myśli, tysiące pytań, tysiące odpowiedzi. Jednak niech nie myśli, że się poddam i nie zawalczę o nią, o nasz skarb, naszą kruszynkę.
 
Premierowa odsłona. Na późniejsze zapraszam po zakończeniu historii Ani i Kuby. Z góry zapraszam na jutrzejszy 13# rozdział.

6 komentarzy:

  1. :)
    Bardzo tajemniczy prolog. Tysiące pytań i ani jednej odpowiedzi...
    I znów tajemniczy główny bohater. Ciekawe kogo tym razem sobie wymyśliłaś ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Starałam się was zaciekawić ;)
      Zaraz tam tajemniczy. Dowiecie się w swoim czasie prędzej niż myślicie ;)
      Ściskam ♥

      Usuń
  2. Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do przeczytania czegoś spod Twojej ręki i wreszcie mam ku temu okazję! Prolog za wiele nie zdradza, mamy zdawkowe dane, wiemy, że bohaterka zniknęła z życia siatkarza do tego będąc w ciąży, a my jako czytelnik mamy nie mniej pytań od samego zainteresowanego. Nic, tylko czekać na ciąg dalszy!



    Ściskam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze poczekasz bo nie wcześniej nie zacznę jak końcówka czerwca/początek lipca.
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Jestem tu po raz drugi xD Weszłam niczego nie świadoma i nagle; Ja już tu byłam xD Mądra Nicol xD Prolog cudowny i dający do myślenia. Rodzi dużo pytań- idealnie :)
    Czekam na rozdział 1
    Mogłabyś mnie informować kiedy zaczniesz?
    Zapraszam do mnie:
    www.zdradzeni-przez-serce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć. Na pewno poinformuję cię kiedy zacznie się ta historia, ale jeszcze trochę będzie trzeba poczekać ;)
      Ściskam ♥

      PS. Istnieje specjalna zakładka do informowania mnie o nowych blogach/rozdziałach. Następnym razem proszę tam się zareklamuj ;)

      Usuń